Kardo Group

Redesign značky Kardo na Kardo Group

Mezi hlavní cíle redesignu značky patří grafické vymezení vůči konkurenčním firmám, modernizace a ustálení grafické podoby pro konzistentní formu komunikace s okolím. V neposlední řadě je nutné navázat na mnohaletou podobu stávající značky a její tradici.

U návrhu jsem vycházel z výše zmíněných předpokladů. Cílem bylo vytvořit jednoduché, ale snadno zapamatovatelné logo vyjadřující podstatu dopravní firmy s přesahem do kartonáže. Zároveň jsem se snažil navázat na současné logo. Společným jmenovatelem všeho je přeprava a balíky / zásilky. Proto byla jako hlavní motiv ikony vybrána krychle s vyšší mírou abstrakce, která evokuje klíčová slova: balík, bedna, zásilka, pohyb, dynamika, logistika, přeprava, směr, písmeno K, cesta.

Barvy jsou zvoleny v závislosti na minulosti. Základní barvu jsem doplnil o tmavě fialovou, která je vůči konkurenci dostatečně unikátní a z estetického hlediska vhodná.

kardogrou-ukazka1_03kardogrou-ukazka1_03
kardogrou-ukazka1kardogrou-ukazka1
kardogrou-ukazka1_08kardogrou-ukazka1_08
pouzitipouziti
kardo-group-mockup-v2kardo-group-mockup-v2